joi, 29 iunie 2017

Ceai de tei!


Ieri am fost la cules de tei si l-am pus la uscat pe un ziar. Ma ameteste si ispiteste parfumul acestor flori firave care ma duc cu gindul la dulcea copilarie…O sa fac la iarna mult ceai din el!

In continuarea vreau sa va mai spun doua lucruri:

1. Pe internet, daca veti cauta, veti gasi foarte multa informatie despre medicina naturista.
2. Un amic pe care il cunosc de foarte multi ani si care a trecut printr-o perioada dificila, din punct de vedere medical, mi-a spus in una din zile ca: „important nu este boala pe care o ai, ci atitudinea pe care o ai fata de ea si fata de vindecare ei.” Si, l-am citat din memorie, pentru ca mi-a ramas intiparit in minte, spusele lui.
Asadar, medicina naturista poate fi o alternativa viabila la tratamentele clasice, multe din ele prescrise de catre anumiti medici inutil!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Corina Cretu pe locul I ?

Tocmai cand il laudam pe Ponta pentru ca o va pune Corina Cretu pe locul I pe lista de europarlamentare, ceea ce ar face din PRO Romania un...